Creative introduceert sound blaster extigy

Datum nieuwsfeit: 26-02-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

CREATIVE INTRODUCEERT SOUND BLASTER EXTIGY,
HAAR EERSTE EXTERNE GELUIDSKAART

USB-aansluiting plus indrukwekkende geluidskwaliteit maken Sound Blaster Extigy tot dé keuze bij uitstek
voor gebruikers van notebooks of desktop pc's die op zoek zijn naar audiovoorzieningen die gemakkelijk zijn te installeren.

Amsterdam, 26 februari 2002 - Creative (Nasdaq: CREAF), wereldwijd marktleider op het gebied van digitale entertainmentproducten voor de personal computer en het Internet, kondigt de Sound Blaster® Extigy(tm) aan, de eerste externe Sound Blaster in de geschiedenis van het bedrijf. De Sound Blaster Extigy is ontworpen voor gebruikers van notebooks of desktop ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen