Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Markt voor interactieve marketing wordt volwassen

Datum nieuwsfeit: 26-02-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Markt voor interactieve marketing wordt volwassen
Bookmark trekt positieve trend door

Naarden, 26 februari 2002 - Ondanks het negatieve sentiment in het interactieve marketingsegment, heeft het in Naarden gevestigde interactive marketing bureau Bookmark het boekjaar 2001 met een positief resultaat weten af te sluiten. Met een omzet van ruim 10 miljoen gulden trekt het onafhankelijke bureau haar positieve trend door en verstevigt hiermee de basis voor de toekomst. De omzet kwam uit klanten als Brabantia, Citroën, Delta Lloyd, Philips, Staatsloterij, Unilever en Videoland.

Ten aanzien van de marktontwikkelingen constateert Bookmark dat ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie