Politiebericht Brabant-Noord: Uden 26-02-2002

Bron: Politie Brabant-Noord

Korps: Brabant-Noord, plaats: Uden 26-02-2002 Persbericht district De Leijgraaf

ONDER INVLOED

Op het Hertog Janplein in Erp is afeglopen nacht een 33-jarige automobilist uit Keldonk aangehouden omdat hij onder invloed reed. De man kreeg een boete van 190 euro en een rijverbod van twee uur.

BEDRIJFSVOERTUIGEN OPENGEBROKEN

In de nacht van maandag op dinsdag is op vier plaatsen een bedrijfsbus opengebroken. De voertuigen stonden geparkeerd aan de Tarwestraat, Wikkestraat en Korenbloemstraat in Odiliapeel en aan het Kuilven in Keldonk Uit de bedrijfsautos werden verschillende soorten gereedschap weggenomen. Het schadebedrag is niet bekend

DOOR ROOD LICHT

De politie heeft vanmorgen op de kruising Rondweg/Nistelrodeseweg in Uden tussen 08.00 en 09.00 uur gecontroleerd op het rijden door rood licht. Veertien bestuurders kregen een proces-verbaal.