NOS zendt huldiging olympische medaillewinnaars rechtstreeks uit

Datum nieuwsfeit: 27-02-2002
Bron: Nederlandse Omroep Stichting (NOS)

NOS

NOS zendt huldiging olympsche medaillewinnaars rechtstreeks uit

25-02-2002

NOS Studio Sport zendt woensdag 27 februari tussen 11.15 en 15.15 uur op Nederland 2 de huldiging uit van de olympische medaillewinnaars. In het eerste uur van de uitzending reikt staatssecretaris Margo Vliegenthart van VWS koninklijke onderscheidingen uit aan de olympische medaille- winnaars in de Ridderzaal.

Hierna is het eerste deel van een terugblik op de Olympische Winterspelen in Salt Lake City te zien. Daarna volgt een officiële ontvangst met toespraken door premier Wim Kok, NOC*NSF-voorzitter Hans Blankert en staatssecretaris Margo Vliegenthart. Na deze ontvangst is het tweede deel van een terugblik op de Spelen te zien. Vanaf 14.40 uur is de huldiging op het Spui te volgen. De uitzending bevat tevens beelden van de ontvangst van de medaillewinnaars op Paleis Noordeinde door koningin Beatrix.