Fenestrae en Brooktrout Technology beperken 'verborgen' communicatie..

Datum nieuwsfeit: 27-02-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

27 februari 2002

Fenestrae en Brooktrout Technology beperken 'verborgen' communicatiekosten ~ Alliantie maakt faxen via netwerken nog sneller ~

Fenestrae zal samen met Brooktrout Technology Inc. bedrijven wereldwijd een netwerkfax- en integrating messaging oplossing gaan bieden waarmee binnen twee maanden return on investment kan worden behaald. Brooktrout Technology is een toonaangevende aanbieder van innovatieve hard- en software platformen die de ontwikkeling van New Network® applicaties mogelijk maken.

De nieuwe oplossing, genaamd TrxStream Devices Connector, combineert Fenestrae's Faxination 4.2. software met Brooktrout's TR1034® faxboards. Het verstuurt faxen met een snelheid van 33,6 ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen