Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Tweedaagse cursus: Op weg naar klantgerichte organisatie

Datum nieuwsfeit: 27-02-2002
Bron: Centrum voor Kennis Communicatie
Zoek soortgelijke berichten
Centrum voor Kennis Communicatie (BR>

Tweedaagse cursus
Op weg naar een klantgerichte organisatie
Meten en verbeteren van klanttevredenheid
Verplicht volgens de nieuwe ISO 9000

27 februari en 6 maart 2002, "Meeting Plaza" te Maarssen
---


* Van theorie naar praktijk, de kosten en baten van een klantgerichte organisatie

* Van kwaliteit naar loyaliteit, klanttevredenheid als tool in uw kwaliteitssysteem

* Van verbeterpunten naar actiepunten, het nemen van concrete stappen op basis van gedegen onderzoek

Uw ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie