BEA systems en Intel committeren zich aan het optimaliseren van BEA'..

Datum nieuwsfeit: 28-02-2002

-PERSBERICHT-

Amstelveen, 28 februari 2002

BEA systems en Intel committeren zich aan het optimaliseren van BEA's Java Virtuele Machine voor Intel architectuur

Intel kiest voor BEA's JVM om de goede prestatie van, op BEA en Intel gebaseerde, servers te waarborgen.

Intel en BEA Systems, Inc (Nasdaq: BEAS) hebben vandaag nieuwe details vrijgegeven over hun samenwerking, waaronder Intel's steun voor BEA's nieuwe Java Virtuele Machine (JVM) met de wederzijdse verplichting nauwer samen te werken om BEA's JVM te optimaliseren. Hier worden de uitstekende prestaties van het BEA Weblogic Enterprise Platform op Intel Xeon en Intel ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen