Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Nederland kiest massaal voor het kaartje

Datum nieuwsfeit: 28-02-2002
Bron: TNT Post Groep NV
Zoek soortgelijke berichten

TNT Post Groep NV

Nederland kiest massaal voor het kaartje

28 februari 2002

Een onverwacht en handgeschreven kaartje blijkt nog steeds de meest populaire en best gewaardeerde manier om een attente boodschap over te brengen. Maar liefst 74% van alle Nederlanders verstuurt wel eens 'zomaar' een kaartje. Dat blijkt uit het NIPO-onderzoek, in opdracht van PTT Post, naar de rol en de betekenis van het kaartje in een groeiende communicatiemarkt.

Lieve(r) post
Ondanks de nieuwe communicatiemiddelen geven zowel mannen als vrouwen voor het overbrengen van een onverwachte attente boodschap de voorkeur aan 'het kaartje' ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie