Nationaal Dubo Centrum feliciteert VIBA

Nationaal Dubo Centrum

donderdag 21 februari 2002

Nationaal Dubo Centrum feliciteert VIBA

VIBA, de Vereniging voor Integrale Bio-logische Architectuur, bestaat 25 jaar. Zij viert dat met een jubileumsymposium op 28 februari aanstaande in Utrecht.

VIBA werd opgericht met als doel gezond bouwen en wonen te stimuleren. Zij stelt de gezonde leefomgeving voor mensen centraal, met respect voor natuur, mens en milieu. Bij haar oprichting heeft zij de volgende doelstelling bepaald: bevorderen van het biologisch en ecologisch bouwen, wonen en werken.
Het doel van haar huidige activiteiten is dat partners in de bouw zich bewust worden van bedreigingen en kansen van hun werk voor mens en milieu. Bovendien wil VIBA hen enthousiast maken en technisch onderleggen, zodat zij in staat zijn de gewenste bouwwijzen te realiseren.

Alles over de vereniging, het jubileumsymposium en de permanente expositie in Den Bosch, waar het Nationaal Dubo Centrum één van de vele exposanten is, vindt u hier.