VNO-NCW: Nederlandse industrie in wereldtop klimaataanpak

Datum nieuwsfeit: 28-02-2002

VERENIGING VNO-NCW

VNO-NCW: Nederlandse industrie in wereldtop klimaataanpak

Den Haag, 28 februari 2002 . De Nederlandse energie-intensieve industrie klasseert zich in rap tempo voor een wereldtoppositie in energiebesparing en energie-efficiency. De daarmee samenhangende reductie van 5,7 miljoen ton CO2 in 2012 is aanmerkelijk meer dan vooraf verwacht werd. Dit blijkt uit de resultaten van het convenant benchmarking die Hans Blankert, Voorzitter van de Commissie Benchmarking, vanochtend heeft aangeboden aan de Ministers Jorritsma en Pronk. De Commissie Benchmarking is een gemengde commissie van overheid en bedrijfsleven. Ondernemersorganisatie VNO-NCW is zeer tevreden over deze uitkomsten.

VNO-NCW ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen