Kalido biedt Cadbury Schweppes informatie-integratie

Datum nieuwsfeit: 28-02-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Kalido Ltd. biedt Cadbury Schweppes informatie-integratie bij acquisitie Orangina

Londen, Verenigd Koninkrijk, 28 februari 2002 - Cadbury Schweppes European Beverages heeft Kalido Ltd., een wereldwijde leverancier van informatie-integratie- oplossingen, geselecteerd voor het ondersteunen van de migratie van Orangina naar rapportage- en business intelligence-procedures van Cadbury Schweppes. Kalido's oplossing, KALIDOT Dynamic Information Warehouse, zal na slechts twee maanden al geïntegreerde informatie leveren. Dit is uitzonderlijk snel voor een dergelijk groot en ingewikkeld project waar de bedrijfsgegevens van twee multinationale organisaties worden geïntegreerd.

Na de overname van Orangina, in november 2001, vroeg Cadbury Schweppes Kalido Ltd. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen