Pvda-delegatie met herfkens in rotterdam

Datum nieuwsfeit: 01-03-2002
Bron: Partij van de Arbeid

Partij van de Arbeid

PERSBERICHT PVDA

Den Haag, 28 februari 2002

PVDA-DELEGATIE MET EVELINE HERFKENS BEZOEKT ROTTERDAM

Vrijdag 1 maart brengt minister voor Ontwikkelingssamenwerking Eveline Herfkens samen met de (kandidaat-)kamerleden Bert Koenders, Desirée Duijkers, Hillie Molenaar en Thea Fierens een bezoek aan Rotterdam.

Om 18.00 uur bezoeken Herfkens, Koenders en Fierens de Kaapverdische Stichting Avanco, 's-Gravendijkwal 144. Tezelfdertijd brengen Molenaar en Duijkers een bezoek aan het Jongeren Informatie Punt (JIP-bus), Schouwburgplein. Jongeren kunnen deze week de bus binnenlopen om informatie over politieke partijen krijgen en in contact te treden met politici.

Het gezelschap ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen