Schreiner Luchtvaart Groep benoemt Drs. Jaap D. Bakker tot eerste co..

Datum nieuwsfeit: 01-03-2002

SCHREINER AIRWAYS

Jaap D. Bakker naar Schreiner

Schreiner Luchtvaart Groep benoemt Drs. Jaap D. Bakker tot eerste commerciële man.

Drs. Jaap D. Bakker is ingaande 1 april 2002 benoemd tot Vice President Marketing & Sales van de Schreiner Luchtvaart Groep BV. Jaap Bakker komt van ECT Delta Terminal, waar hij sinds 1 januari 1998 werkzaam was als Senior Commercial Executive. Van 1981 tot en met 1997 was Jaap Bakker werkzaam bij Fokker Aircraft in diverse commerciële management functies. Op die wijze heeft hij vooral in Azië een langdurige ervaring opgebouwd in de luchtvaart.

De Schreiner Luchtvaart Groep is ontstaan in 1945 en nu in handen van grootaandeelhouders NPM Capital NV en HAL Investments BV. Schreiner levert met een vloot van meer dan vijftig middelzware helikopters en vliegtuigen wereldwijde luchtvaartdiensten, vaak in afgelegen gebieden. Tot haar klanten behoren de offshore industrie, regionale luchtvaartmaatschappijen en (semi-)overheidsinstellingen. Schreiner heeft belangen in Europa, Nigeria, Cameroun, Tchad, Libië, Malaysia en Brazilië. Schreiner Northsea Helicopters BV, Schreiner Airways BV, Schreiner Aircraft Maintenance Company BV, Schreiner Cameroun SA en Schreiner Tchad SA zijn 100% participaties. Schreiner & Co BV is een 100% werkmaatschappij, welke zich toelegt op industriële activiteiten, detachering, handel en vertegenwoordigingen. De Schreiner Luchtvaart Groep heeft tevens belangrijke deelnemingen in Aerocontractors Company of Nigeria Ltd, Helicopteros SA in Spanje en de Luchthaven Den Helder CV.

Inlichtingen: (press@schreiner.nl)

01 mrt 02 07:34