Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Avaya's oplossingen verhogen klantenservice bij taxicentrale

Datum nieuwsfeit: 01-03-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

Ingezonden persbericht


AVAYA'S OPLOSSINGEN VERHOGEN KLANTENSERVICE BIJ TAXICENTRALE AMSTERDAM

Succesvolle systeemintegratie leidt tot daling gesprekstijd en wachttijden voor taxiklanten

TER PUBLICATIE: 1 maart 2002

NIEUWEGEIN - Avaya, één van de toonaangevende mondiale bedrijven op het gebied van oplossingen en dienstverlening voor bedrijfsnetwerken, kondigt aan dat haar geaccrediteerde BusinessPartner TSV-GROEP BV de spraak- en dataconvergentietechnologieën van Avaya heeft geleverd aan Taxicentrale Amsterdam (TCA). Door de integratie van het Definity-platform van Avaya met het Rit Afhandelings Systeem Taxicentrale Amsterdam (RASTA) worden klanten efficiënter geholpen en zijn zowel de gesprekstijden tussen klant en centrale, als de ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie