Syntens: toenemende interesse MKB voor elektronisch zakendoen

Datum nieuwsfeit: 04-03-2002
Bron: Syntens

Syntens

Nederland gaat digitaal week stimuleert ondernemerschap

Syntens signaleert toenemende interesse MKB voor elektronisch zakendoen

Het Nederlandse Midden- en Kleinbedrijf (MKB) is in toenemende mate geïnteresseerd in de mogelijkheden van elektronisch zakendoen. Dat stelt Peter Koudstaal, manager elektronisch zakendoen van Syntens, Innovatienetwerk voor ondernemers. "Op basis van intensieve contacten die we hebben met ondernemers uit het MKB constateren we dat er een omslag is in denken. Veel ondernemers waren huiverig om grote investeringen te doen, maar door de dalende prijzen van digitale toepassingen onderzoeken steeds meer ondernemers de mogelijkheden van elektronisch zakendoen."

Syntens wordt hierin ondersteund ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen