Programma-opzet Afsluiting Campagne PvdA in Amsterdam

Bron: Partij van de Arbeid

Partij van de Arbeid

2 maart 2002

Programma-opzet Afsluiting Campagne PvdA Amsterdam - Zeeburg op 4 maart 2002 van 10.00 tot 17.00 uur
Stadsdeel Zeeburg - Amsterdam
Organisatie Pvda Afdeling Zeeburg
Contactpersonen Tjeerd Herrema (06-50414213) en Herbert de Bruijne (06-54242086)

Deze activiteit staat gepland als slotactiviteit van de PvdA-campagne voor de gemeenteraad- en stadsdeelraadverkiezingen 2002. Meerdere kamerleden en andere geïnteresseerden zullen in gezelschap van staatssecretaris van OCenW Karin Adelmund en lijsttrekker Rob Oudkerk stadsdeel Zeeburg bezoeken. Tijdens deze dag zal er een gevarieerd programma worden aangeboden met als thema:

"Opgroeien in de stad"

Dit thema zal inhoud krijgen door een dagprogramma te organiseren waarbij deelnemers zicht krijgen op de verschillende levensfases van opgroeiende kinderen en jongeren in stadsdeel Zeeburg. Vragen die centraal staan: welke kansen worden er geboden en welke knelpunten zijn er en wat kan de PvdA daar de komende vier jaar aan doen.

Voor meer informatie:
PvdA fractie. 020-5523477, fax: 020-5523590.
e-mail: (pvda@raad.amsterdam.nl)