Resultaat overleg ondernemers en gemeenten teleurstellend

Datum nieuwsfeit: 04-03-2002

MKB-Nederland

MKB Nieuws, bericht

04-03-2002
Ondernemers en gemeenten; overleg geregeld, resultaat vaak teleurstellend
Een ruime meerderheid van lokale ondernemersverenigingen en gemeenten (70 resp. 80%) geeft aan regelmatig te overleggen over economische-, verkeers- en ruimtelijke ordeningszaken. Over de resultaten van het overleg zijn de meningen echter zeer verdeeld; 80% van de gemeenten geeft aan tevreden te zijn, terwijl maar de helft van de ondernemersverenigingen tevreden is. Dit blijkt uit een enquête onder 300 lokale ondernemersverenigingen en gemeenten, die de Haagsche Hogeschool in opdracht van MKB-Nederland met het oog op de gemeenteraadsverkiezingen, heeft uitgevoerd.

Resultaat ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen