Eenvoudig portalbeheer Novell en Enterprise Portal Solution

Datum nieuwsfeit: 04-03-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Vereenvoudigd portalbeheer door combinatie van Novell eDirectory en Enterprise Portal Solution van SAP Portals

* Novell eDirectory wordt toegevoegd aan Enterprise Portal Solution van SAP Portals

* Samenwerking marktleiders vereenvoudigt portalbeheer en biedt gepersonaliseerde toegang tot portalinformatie

Capelle a/d IJssel, 4 maart 2002 - Novell, leverancier van Net bedrijfsoplossingen, en SAP Portals, leverancier van open bedrijfsportals en business intelligence producten, maken bekend dat Novell eDirectory, de software voor identiteitsbeheer, wordt toegevoegd aan Enterprise Portal van SAP Portals. De bedrijven zijn overeengekomen dat Novell de LDAP-directory levert die wordt geïntegreerd met de Enterprise Portal ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen