Kamervragen over samenwerking ocw en select seminars

Datum nieuwsfeit: 04-03-2002
Bron: Partij van de Arbeid

Partij van de Arbeid

Den Haag, 3 maart 2002

VRAGEN VAN DE LEDEN HAMER (PVDA), EURLINGS (CDA) EN LAMBRECHTS (D66) AAN DE MINISTER VAN ONDERWIJS, CULTUUR EN WETENSCHAPPEN

1. Is de minister op de hoogte van de berichtgeving waarin melding wordt gemaakt van een concept-contract dat Select Seminars, dochter-onderneming van O&O, sloot met de accountantsdienst van het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen dat ook het onderzoek naar de mogelijke HBO-fraude heeft verricht? (1)

2. Bestaat het concept-contract waarvan in het krantebericht melding wordt gemaakt? Zo ja, kan de Kamer hierover de beschikking krijgen? ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen