Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Open University verbetert communicatie via internet

Datum nieuwsfeit: 04-03-2002
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten


---
Open University verbetert communicatie met studenten door CRM-oplossingen van KANA

---

Implementatie van KANA e-mailbeheersysteem als eerste stap naar een volwaardige klantendienst via het internet

Lier, 03/04/2002

KANA (NASDAQ: KANA), leverancier van intelligente CRM-oplossingen

(customer relationship management), maakt bekend dat de Open University

KANA Response gaat gebruiken om de e-mail communicatie te beheren en

een betrouwbare informatiestroom te garanderen tussen de universiteit

en haar 200.000 studenten. Open University is de grootste academische

instelling in Groot-Brittannië.

Met 150.000 on-line studenten , waarvan 26.000 buiten Groot-Brittannië is

een ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie