Kamervragen over bezoek nigeriaanse president aan nederland

Datum nieuwsfeit: 04-03-2002
Bron: Partij van de Arbeid

Partij van de Arbeid

Den Haag, 4 maart 2002

VRAGEN VAN DE LEDEN KOENDERS EN DIJKSMA (BEIDEN PVDA) AAN DE MINISTERS VAN FINANCIËN, VOOR ONTWIKKELINGSSAMENWERKING, VAN BUITENLANDSE ZAKEN EN VAN VOLKSHUISVESTING, RUIMTELIJKE ORDENING EN MILIEUBEHEER

1. Wat is uw inzet bij het aanstaande bezoek van President Obasanjo aan Nederland op het terrein van schuldverlichting, economische samenwerking, regionale stabiliteit en steun aan een objectief onderzoek naar milieuschade als gevolg van de drillingen door oliemaatschappijen? Kunt u op elk van deze terreinen specifiek aangeven wat uw positie en eventuele inzet zal zijn?

2. Waarom is Nigeria, gezien de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen