Biofarmaceutisch bedrijf OctoPlus 5.7 miljoen financiering

Bron: NPM Capital NV

NPM Capital NV

5 maart 2002, Leiden

Biofarmaceutisch bedrijf OctoPlus trekt 5.7 miljoen financiering aan voor ontwikkeling van nieuwe producten

Het Nederlandse biofarmaceutische bedrijf OctoPlus, dat zich richt op de ontwikkeling van geavanceerde toedieningsvormen van geneesmiddelen, heeft 5.7 miljoen financiering aangetrokken om de volgende groeifase van het bedrijf te realiseren. Met deze financiering verwacht OctoPlus later dit jaar haar eerste product gebaseerd op de eigen gepatenteerde polymeer technologie in klinisch onderzoek te kunnen brengen.

De technologie van OctoPlus zorgt voor een doorbraak in de toediening van op biotechnologie gebaseerde geneesmiddelen. Tot op heden moeten veel ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen