Avaya conferentie over ontwikkelingen bedrijfsnetwerken

Datum nieuwsfeit: 05-03-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

AVAYA SYSTIMAX-CONFERENTIE OVER ONTWIKKELINGEN VAN BEDRIJFSNETWERKEN

TER PUBLICATIE: 5 maart 2002

RIJSWIJK - Avaya Connectivity Solutions, met SYSTIMAX Structured Connectivity Solutions (SCS) wereldwijd marktleider op het gebied van bekabelingssystemen, organiseert in verschillende landen conferenties voor netwerkprofessionals, waarbij de bedrijfsinfrastructuren van de toekomst centraal staan.

Onder de titel 'Go for Goal - SYSTIMAX SCS - The Ultimate Performer' spreken experts van Avaya Labs over onderwerpen als de ontwikkeling van bedrijfsnetwerken, bandbreedte met kopertechnologie, bedrijfsplatformen op basis van glasvezeltechnologie, intelligente patch-systemen en de ontwikkeling van industriële standaarden.

De conferentie voor netwerkprofessionals in de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen