Hans Pont voorzitter commissie Loongebouw Omroepen

Bron: Nederlandse Vereniging van journalisten

Nederlandse Vereniging van journalisten

Hans Pont voorzitter commissie Loongebouw

Na maandenlange stilte is de commissie Loongebouw bij de omroepen compleet met de benoeming van Hans Pont als voorzitter. Pont is Directeur-Generaal bij het RIVM, en was eerder Directeur-Generaal Management en Personeelbeleid bij het ministerie van Binnenlandse Zaken. De commissie Loongebouw gaat zowel de salarisniveaus van omroepmedewerkers beoordelen als de mogelijkheden van het bestaande loongebouw.
De omroepwerkgevers hebben onlangs hun kandidaat naar voren geschoven: professor Lo Tigchelaar, human resource consultant. Gerard Krul, die de werknemerskant vertegenwoordigt, nam vorig jaar al plaats in de commissie.
De commissie gaat ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen