Sybase introduceert e-Business voor communicatie-providers

Datum nieuwsfeit: 06-03-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Sybase introduceert e-Business oplossing voor
communicatie-providers

Communications e-Business Solution (CeBS) is een complete oplossing voor Communications Service Providers (CSP's) om verkoop, marketing dienstverlening en ondersteunende bedrijfsprocessen te integreren op het Web.

Maarssen, maart 2002 - Sybase introduceert Communications e-Business Solution (CeBS). Het betreft een compleet systeem waarmee leveranciers van communicatiefaciliteiten en -diensten hun bedrijfsprocessen op één Web-portal kunnen integreren. Dat leidt tot aanzienlijk verbeterde relaties met klanten en bedrijfspartners, een verhoogde efficiency en lagere operationele kosten.

Om hun relaties met klanten en bedrijfspartners in de supply chain te ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen