Viewlocity en Axway kondigen strategisch samenwerkingsverband en ove..

Datum nieuwsfeit: 07-03-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Viewlocity en Axway, een dochteronderneming van de Sopra Group, kondigen strategisch samenwerkingsverband en overname van de EAI-activiteiten van Viewlocity aan

Amsterdam, 7 maart 2002 - Viewlocity, een belangrijke leverancier van software voor Supply Chain Event Management (SCEM), heeft vandaag een breed samenwerkingsverband aangekondigd met de Sopra Group, een van de grootste en meest gerespecteerde bedrijven in Europa op het gebied van consulting en systeemintegratie.

De overeenkomst houdt onder meer in dat Axway de EAI-producten (Enterprise Application Integration) van Viewlocity overneemt, alsmede de Europese activiteiten van Viewlocity rond de verkoop, service en ondersteuning van deze producten. Op ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen