Politiebericht Flevoland 07-03-2002

Datum nieuwsfeit: 07-03-2002
Bron: Politie Flevoland

Korps: Flevoland, plaats: Almere 7-03-2002 Horecacontrole Almere Stad-Oost goed verlopen Stafdienst Communicatie, B. Timmer, 06-51401952

In Almere Stad-Oost heeft de politie woensdag samen met vier andere diensten een horecacontrole gehouden in elf horecagelegenheden. Aan de controle deden de belastingdienst, de arbeidsinspectie, het GAK, de brandweer en de Dienst Vreemdelingen van de politie mee. Bij geen van de elf gecontroleerde horecagelegenheden hebben de diensten noemenswaardige overtredingen geconstateerd. De algehele indruk was goed tot zeer goed. Dergelijke controles worden twee maal per maand uitgevoerd.

Bij een horecacontrole wordt het hele bedrijf bekeken en gecontroleerd, waarbij iedere dienst zijn ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen