Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Reclame op Internet heeft effect op koopgedrag in winkel

Datum nieuwsfeit: 07-03-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

Ingezonden persbericht


­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ PERSBERICHT, 7 maart 2002

Voor onmiddellijke publicatie

Onderzoek Pro Active International rond reclame campagne Oudejaarsloterij op het Internet toont aan...

Reclame op het Internet heeft effect op koopgedrag in de winkel.

Met name meer ervaren Internet gebruikers waarderen het gebruik van vernieuwende technologieën in online advertising

Amsterdam, 7 maart 2002: In November 2001 werd op de ilse website (www.ilse.nl) een banner reclame campagne getoond voor de Oudejaarsloterij van de Staatsloterij. Uit een onderzoek, uitgevoerd door Pro Active International, blijkt dat de 'top of mind' (het merk wat het ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie