Gecombineerde oplossing EAI en Business Process Management

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

7 maart 2002

Software AG en Savvion bieden gecombineerde oplossing voor EAI en Business Process Management ~ Nieuwe samenwerkingsovereenkomst in Totale Business Integratie groeimarkt ~

Software AG heeft een strategische samenwerking op technologiegebied aangekondigd met Savvion®, Inc., een toonaangevende aanbieder van Business Process Management software. De bedrijven werken nauw samen aan een naadloze interactie tussen EntireX, de TBI server van Software AG, en BusinessManager van Savvion. Daarnaast bundelen ze hun krachten ook op marketinggebied. De betreffende versies van EntireX en BusinessManager zijn per direct beschikbaar.

Business Process Management (BPM) is ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen