Bedrijfsresultaat Hoek Loos daalt licht

Datum nieuwsfeit: 08-03-2002

Hoek Loos

Hoek Loos realiseert hogere omzet

Hoek Loos realiseerde in 2001 een omzetstijging van 11% tot EUR 471 miljoen. Deze stijging kwam voornamelijk tot stand door autonome groei en de integratie van AGA.
Het bedrijfsresultaat daalde licht tot EUR 44,5 miljoen (2000: EUR 45,8 miljoen). Het resultaat uit gewone bedrijfsuitoefening na belastingen bedroeg EUR 25,8 miljoen (2000: EUR 29,4 miljoen). In 2001 is een buitengewone last geboekt van EUR 0,7 miljoen, samenhangend met de integratie van AGA. Hierdoor kwam de nettowinst uit op EUR 25,1 miljoen in vergelijking met EUR 27,4 miljoen vorig jaar.

Ontwikkelingen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen