Milieuwetenschappen door VSNU gevisiteerd

VSNU

VSNU-persbericht
Datum: 8 maart 2002

Milieuwetenschappen door VSNU gevisiteerd: Grote rol milieuwetenschappen in duurzame ontwikkeling Milieuwetenschappelijke opleidingen kunnen een belangrijke rol spelen in de universitaire bijdrage aan duurzame ontwikkeling. Daarnaast heeft de profilering van hun sterke punten de kwaliteit van de opleidingen doen toenemen. Dit stelt de visitatiecommissie onder voorzitterschap van prof. dr. Egbert Boeker, die in opdracht van de Vereniging van Universiteiten (VSNU) de onderwijsprogramma's heeft beoordeeld. Het rapport van de commissie wordt op 7 maart aangeboden aan mr. Edumond d'Hondt, voorzitter VSNU.

In de doelstellingen van de gevisiteerde opleidingen neemt ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen