Macromedia onthult Macromedia Flash MX

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Macromedia onthult Macromedia Flash MX

Macromedia Flash MX biedt ontwikkelaars en ontwerpers nieuwe mogelijkheden inzake video-ondersteuning, toegankelijkheid en productiviteit

Utrecht, 8 maart 2002 Macromedia, Inc. (Nasdaq: MACR) kondigt vandaag Macromedia Flash MX aan, de nieuwste versie van de Macromedia Flash ontwikkelomgeving, die een nieuwe generatie van rijke Internet inhoud en toepassingen naar voren zal schuiven. Dankzij de ondersteuning van video, toepassingscomponenten en toegankelijkheid, bouwt dit belangrijke product verder op de reputatie van Macromedia Flash op het gebied van de creatie van expressieve online inhoud en toepassingen.

Macromedia Flash MX is vanaf 15 maart ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen