Prijswijziging en actiepakket voor Seat Alhambra Stella

AutoRai

8-3-2002

Prijswijziging en actiepakket voor Seat Alhambra Stella

Vanaf heden is prijs van de de Seat Alhambra 2.0 Stella ( 85 kW/115 pk) in prijs verlaagd. Deze uitvoering staat nu in de prijslijst voor 27.900,-- (incl. BTW/BPM). De versie met automaat kost 1.850,-- (incl. BTW/BPM) meer.

Naast de prijsverlaging is thans een actiepakket leverbaar voor alle Stella-uitvoeringen. Dit pakket bestaat uit het Electric-pakket - met elektrische ramen rondom, elektrisch bedienbare- en verwarmbare buitenspiegels en een Climatronic, voor een prijs van slechts 450,-- (incl. BTW/BPM). De pakketaanbieding is geldig vanaf 5 maart t/m 31 december 2002.

De Alhambra Stella is zeer rijk uitgerust met onder andere stuurbekrachtiging, een in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, centrale portiervergrendelingmet afstandsbediening, airbags voor bestuurder en voorpassagier, zijairbags, ABS, een boordcomputer, cruise control, radiovoorbereiding en 10 speakers.