European Computer Telecoms presenteert Internetgebaseerde teleconfer..

Datum nieuwsfeit: 11-03-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

European Computer Telecoms presenteert Internetgebaseerde teleconferencing dienst tijdens CeBIT 2002

Den Haag, 11 maart 2002 - ECT (European Computer Telecoms AG), een vooraanstaande ontwikkelaar en fabrikant van de volgende generatie softswitching-technologie, nodigt u van harte uit om tijdens de CeBIT (13-20 maart) een bezoek te brengen aan haar stand, die te vinden is in hal 27, standnummer B 48. Hier kunt u een live demonstratie bijwonen van haar software-applicatie voor de nieuwe dienst 'Web-based Business Conferencing'.

De nieuwe applicatie is door ECT ontwikkeld in reactie op de groeiende vraag naar teleconferencing diensten in de IT- en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen