DataDistilleries maakt Siebel validaties bekend

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

DataDistilleries maakt Siebel validaties bekend

DataDistilleries heeft haar voorspellende real-time analytische software, DD Series 3.0, succesvol geïntegreerd met Siebel eBusiness Applications versie 6.3 en 7.0, voor maximalisering van de waarde van klantcontacten

Amsterdam, 11 maart 2002 - DataDistilleries, marktleider op het gebied van voorspellende real-time analytische software met snelle implementatie en onmiddellijk investeringsrendement, heeft vandaag bekendgemaakt dat Siebel Systems, Inc. (Nasdaq: SEBL), de toonaangevende aanbieder van eBusiness-applicatiesoftware, met succes de integratie heeft gevalideerd van DD Series 3.0, de analytische software van DataDistilleries, met Siebel eBusiness Applications versie 6.3 en 7.0.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen