Datum nieuwsfeit: 11-03-2002

HUIJSKENS EN ISTHA

Rotterdam, 11 maart 2002

Publicatie jaarcijfers Rodamco North America

Met het oog op de aangekondigde buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders op 25 maart 2002 maakt Rodamco North America NV vandaag bekend dat de jaarcijfers (voor de 10-maands periode die eindigt op 31 december 2001) van de vennootschap zullen worden gepubliceerd op maandag 11 maart 2002 na sluiting van Euronext Amsterdam en niet op maandag 18 maart zoals eerder aangekondigd.

-Einde-

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met: Rodamco North America NV
Constantijn R. van Rietschoten

010 201 36 21 (kantoor) + 31 (0) 6 22 99 42 70 (mobiel)

Brunswick Group Limited
Simon Holberton
+ 44 797 498 2347 (mobiel)
Katie Bell
+ 44 797 498 2434 (mobiel)

Huijskens & Istha
Charles Huijskens
+ 31 (0) 6 53 10 50 72 (mobiel)

BEZOEK OOK ONZE WEBSITE VOOR MEER INFORMATIE:

WWW.RODAMCO-NA.COM

Aan de redactie:
Rodamco North America NV is een grote onroerendgoedmaatschappij die in de Verenigde Staten belegt en tevens een van de grootste onroerendgoedfondsen genoteerd aan de Officiële Markt van Euronext Amsterdam. Dankzij de focus op haar kernportefeuille, te weten winkelbeleggingen van topkwaliteit, en de aankoop van Urban Shopping Centers, Inc. in november 2000, is RNA de op twee na grootste eigenaar van winkelcentra in de Verenigde Staten. De Vennootschap heeft belangen in 35 regionale winkelcentra verspreid over de gehele Verenigde Staten. RNA heeft een secundaire notering aan de beurzen van Parijs, Frankfurt en Brussel.

11 mrt 02 11:09