Wereldwijde implementatie optimaliseert logistieke netwerken

Datum nieuwsfeit: 11-03-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Tibbett & Britten Group en i2 Technologies breiden logistieke samenwerking in Verenigd Koninkrijk en Europa uit

Wereldwijde implementatie optimaliseert logistieke netwerken en harmoniseert interne logistieke IT-oplossingen

Zaltbommel, 11 maart 2002 - Tibbett & Britten Group plc. heeft haar samenwerkingsverband met i2 Technologies, leverancier van dynamische value chain management-oplossingen, uitgebreid. Met deze uitbreiding kan Tibbett & Britten de prestaties van de wereldwijde supply chains van haar klanten verder aanscherpen. Enkele van deze klanten zijn Danone, Sainsbury, Hewlett-Packard, Compaq, IBM, Dixon, Colgate-Palmolive, Gillette, Duracell en Marks & Spencer.

Tibbett & Britten koos voor i2 ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen