Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Best Western verbetert dienstverlening via internet met KANA

Datum nieuwsfeit: 11-03-2002
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten


---
Hotelketen Best Western verbetert dienstverlening via het internet met KANA iCare-suite

---
Nieuwe implementatie moet snelle on line afhandeling van reserveringen en informatieaanvragen verzekeren Lier, 03/11/2002

KANA (NASDAQ: KANA), leverancier van intelligente CRM-oplossingen (customer relationship management), maakt bekend dat Best Western International, 's werelds grootste hotelketen, zijn dienstverlening via het internet verbetert met een aantal producten van de iCare-suite van KANA. Het gaat om KANA Contact Center, KANA Connect en KANA Response. Momenteel gebruikt de hotelketen KANA Response al om communicatie via e-mail te beheren voor de helpdesk, reserveringen en de Gold Crown Club (frequent travel ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie