E-Plus en Fenestrae bundelen krachten voor i-mode

Datum nieuwsfeit: 12-03-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

12 maart 2002

E-Plus en Fenestrae bundelen krachten voor i-mode® ~ Fenestrae biedt als eerste i-mode capaciteiten aan zakelijke gebruiker ~

Fenestrae, de toonaangevende aanbieder van software-oplossingen voor mobiele en multimedia informatie uitwisseling, gaat samenwerken met E-Plus om zakelijke gebruikers i-mode diensten te bieden. De volgende release van de Fenestrae Mobile Data Server (MDS) zal zakelijke i-mode gebruikers veilige toegang tot veelgebruikte zakelijke applicaties zoals Microsoft Exchange en SAP R/3 bieden.

Zakelijke gebruikers kunnen nu op een eenvoudige manier toegang krijgen tot zowel bedrijfsinformatie als de op consumenten gerichte informatie die ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen