Politiebericht Limburg-Noord: Venlo 12-03-2002

Datum nieuwsfeit: 12-03-2002
Bron: Politie Limburg-Noord

Korps: Limburg-Noord, plaats: Venlo 12-03-2002 Mediabericht dinsdag 12 maart (12.15 uur)

Venlo Diefstal auto

VENLO Onbekenden hebben met een listige truc een personenauto gestolen die door de eigenaar bij een garagebedrijf in Venlo-Noord was geparkeerd om te worden gerepareerd. De 27-jarige eigenaar van de auto uit Velden had de afspraak gemaakt om zondagavond de sleutel van zijn auto in de brievenbus van het garagebedrijf te deponeren. De auto zou dan maandagmorgen als eerste aan de beurt zijn voor reparatie. Onbekenden plakten echter een plastic zak in de brievenbus, waarin de sleutel werd opgevangen. Hierna bleek het een klein kunstje om de sleutel op te hengelen en er met de auto vandoor te gaan. De politie waarschuwt om zorgvuldig te zijn bij het inleveren van de sleutel en goed op te letten dat deze inderdaad in de brievenbus valt en niet op een of andere manier eruit gehaald kan worden.