Cursus internetbankieren voor ouderen

Datum nieuwsfeit: 12-03-2002

RABOBANK NEDERLAND

Rabobank: cursus internetbankieren voor ouderen

Op dinsdag 12 maart aanstaande vindt de ondertekening plaats van de nieuwe sponsorovereenkomst tussen Rabobank Nederland en de Stichting SeniorWeb.
Belangrijke aanvulling op de eerdere overeenkomst tussen deze partijen is dat SeniorWeb samen met Rabobank een landelijke cursus internetbankieren voor ouderen gaat aanbieden. Deze cursus wordt onder andere opgezet in samenwerking met het uitgebreide vrijwilligersnetwerk van SeniorWeb. De cursus zal vervolgens aan ca 40.000 cursisten worden aangeboden. Daarnaast zal op www.seniorweb.nl een link worden geplaatst naar de internetbankieren-module van de Rabobank.
Rabobank ziet deze activiteiten als ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen