Sun introduceert Sun ONE Platform for Network Identity

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Sun introduceert Sun ONE Platform for Network Identity

Kant-en-klare identiteitsbeheeroplossing voor enkelvoudig en veilig inloggen op gepersonifieerde webdiensten bespaart ondernemingen integratiekosten en verkort de introductietijd van webdiensten.

Amersfoort (Nederland), 13 maart 2002 - Sun Microsystems levert vanaf vandaag het Sun ONE Platform for Network Identity (www.sun.com/sunone/identity) - een gecombineerd hardware-, software- en dienstenaanbod van Sun om snel een complete netwerkidentiteitsbeheerinfrastructuur op te zetten. Wanneer de Liberty Alliance-specificaties vaststaan, ondersteunt het Sun ONE Platform for Network Identity ook federatieve netwerken.

Met een netwerkidentiteitssysteem beheren ondernemingen de identiteitsgegevens van hun klanten, medewerkers, samenwerkingsverbanden, maar ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen