Legato introduceert gebundelde gegevensbeveiligingsoplossing voor IB..

Datum nieuwsfeit: 13-03-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Persbericht

Legato introduceert gebundelde gegevensbeveiligingsoplossing voor IBM Informix Dynamic Server software

Hoofddorp, maart 2002 - - Legato Systems Inc., leider op de enterprise storage management softwaremarkt, maakt bekend dat IBM Corporation een officiële licentie heeft uitgegeven voor de integratie van de Legato gegevensbackup- en recoverysoftware met IDS 9.3, de nieuwste versie van de Informix Dynamic Server. Als onderdeel van de licentieovereenkomst sluiten Legato NetWorker en Legato NetWorker Module aan op alle IDS en IBM Informix Extended Parallel Server (XPS) databasesoftware, zoals Informix Storage Manager (ISM).

Door de overeenkomst beschikken IBM Informix klanten ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen