Nieuwe Quantum SDLT 320 is neusje van de zalm op Super DLT gebied

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Nieuwe Quantum SDLT 320 is neusje van de zalm op Super DLT gebied

DLTtape groep op schema: klanten kunnen de sterk toenemende vraag naar opslagcapaciteit voor blijven

Bracknell (Verenigd Koninkrijk), 13 maart 2002 Quantum levert wereldwijd testexemplaren van de nieuwste SDLT 320-drive aan fabrikanten van systeem- en tape-automatiseringsapparatuur die ze onder eigen merk uitleveren. De levering van deze nieuwste Super DLTtape-drive (Digital Linear Tape) is een mijlpaal in de ontwikkeling van het Super DLT platform dat Quantum vorig jaar presenteerde.

Dit plan voorziet in de verdere ontwikkeling van Super DLTtape-producten. Er komen vier generaties producten, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen