CDA-werkbezoek kinderopvang sportvereniging kampong

Datum nieuwsfeit: 13-03-2002
Bron: CDA

Rietkerk brengt werkbezoek aan kinderopvang sportvereniging Kampong

Theo Rietkerk, CDA-woordvoerder gezinsbeleid, brengt woensdag 13 maart mede ter voorbereiding op het Kamerdebat donderdag over de Kinderopvang, een werkbezoek aan het kinderopvangexperiment Kampong in Utrecht. Het experiment bij Kampong is één van de 140 experimenten dagindeling die middels de Stimuleringsmaatregel Dagindeling worden gesubsidieerd. Het doel van de regeling is om zoveel mogelijk creatieve ideeïn en oplossingen te mobiliseren om de combinatie van werk en privé te vergemakkelijken. De kennis en ervaring die met de experimenten worden opgedaan zijn input voor het beleid van overheden, bedrijven en maatschappelijke organisaties.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen