Bijdrage pvda aan algemeen overleg over het projectdier

Datum nieuwsfeit: 13-03-2002
Bron: Partij van de Arbeid

Partij van de Arbeid

Den Haag, 13 maart 2002

BIJDRAGE VAN JAAP JELLE FEENSTRA (PVDA) AAN HET ALGEMEEN OVERLEG OVER DE HAALBAARHEIDSSTUDIE HART VOOR DIEREN

In september 1999 gaf de minister aan af te zien van de aanleg van een geheel nieuw tracé voor de Noordtak, omdat binnen de wettelijke termijn van de Tracéwet van 10 jaar de noodzaak daartoe ontbrak én omdat het vervoer via bestaande tracés kan worden opgevangen. Wij hebben dat besluit gesteund. Gevolg hiervan is wel dat het bestaande spoor
Arnhem-Dieren-Zutphen-Deventer-Almelo intensiever zal worden benut. De minister heeft een pakket maatregelen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen