Bekendmaken examenresultaten aan 50.000 studenten met eGain

Datum nieuwsfeit: 13-03-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Wereldwijde accountantsvereniging gebruikt eGain-oplossing om examenresultaten bekend te maken aan ruim 50.000 studenten

De Association of Chartered Certified Accountants (ACCA) breidt investering in eGain eService Enterprise uit

Utrecht, 13 maart 2002 - De Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), wereldwijd de grootste beroepsvereniging van accountants, heeft haar investeringen in eGain eService Enterprise uitgebreid. De ACCA heeft bijna 300.000 leden en studentleden in 160 landen. De vereniging gebruikt eGain Campaign, de e-mail-oplossing voor grote volumes uitgaande berichten, voor het versturen van examenresultaten en voor direct-marketingactiviteiten via e-mail. Door de integratie van eGain Campaign voor uitgaande berichten ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen