Nederland zoekt massaal liefde online

Meer uit deze bron

Nederland zoekt massaal liefde online

OneHello.nl registreert vandaag de 200.000-ste single

AMSTERDAM, 20020314 -- Internet huwelijken en babies. OneHello.nl is sinds 1,5 jaar actief op de online Nederlandse dating markt en registreert vandaag de 200.000 duizendste alleenstaande.

De website is gericht op mensen tussen de 18 en de 70 jaar die hun toch al goede leven verder willen verrijken met een leuke partner. Maandelijks schrijven zich 12.500 nieuwe zoekenden in. De internet dienst is bewust niet gericht op erotische contacten. Daar zijn er al genoeg van.

De meeste leden van Onehello zijn dagelijks actief. Dat het concept werkt is bewezen, er zijn al een ruime hoeveelheid huwelijken en zelfs 'OneHello babies' uit voort gekomen. Een aantal van deze gelukkigen doet verslag op de homepage (www.onehello.nl) in de rubriek 'succes stories'. De snelle groei is mede te wijten aan de succesvolle samenwerking met Tiscali, Wanadoo, de Telegraaf en Startpagina.

Het succes van OneHello kort toegelicht.
OneHello appelleert aan een sterke basisbehoefte: mensen zijn niet bedoeld om alleen door het leven te gaan. Happy single zijn is een farce. Je kan hoogstens de leuke kanten van het alleen zijn positief benadrukken om het gemis van warmte en genegenheid te verdringen. In de kern is toch iedereen op zoek naar die ene speciale man of vrouw.

OneHello biedt singles op een taboeloze, laagdrempelige wijze een manier razendsnel uit 200.000 duizend ingeschrevenen de ware jacob(a) te vinden. Hiervoor combineert het bedrijf een aantal handige internet functies: uitgebreide matchtechnieken, een eigen anoniem e-mail account en 1-op-1 chatten met anderen die op dat moment ook ingelogd zijn. Opvallend is de ruime hoeveelheid instellingen op privacy gebied, waardoor je zonder risico's een nieuwe vriend of vriendin kunt zoeken. Je openbaart je eigen profiel, foto, mailadres of telefoonummer pas wanneer jíj daaraan toe bent, en slechts aan de mensen die jíj vertrouwt.

Noot voor redacties