E. voert eindregie Digitale Regio Noord- en Midden- Limburg

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

E. voert eindregie Digitale Regio Noord- en Midden- Limburg

ROERMOND, 20020314 -- Roermond, 14 maart 2002- Veertien Noord- en Midden-Limburgse gemeenten willen binnenkort starten met de bouw van een gezamenlijke webportaal. Het portaal moet een virtuele marktplaats worden, waar men informatie vindt van overheidsinstanties en waar bijvoorbeeld ook een vergunning kan worden aangevraagd of een afspraak kan worden gemaakt. Tevens zou er toegang moeten worden geboden tot vele diensten van regionale verenigingen en het bedrijfsleven, zoals banken, supermarkten, openbaar vervoer, enzovoorts. De gemeenten willen dat het regionale portaal komend jaar in werking is.

e. heeft als ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen