Sybari en HP sluiten Softwaredistributie-overeenkomst

---
Sybari en HP sluiten Softwaredistributie-overeenkomst voor e-mailbeveiliging

---
Antigen-software foor HP verdeeld als Anti-virus en beveiligingsoplossing voor Microsoft Exchange en Sharepoint Portal Server
Madrid, 03/14/2002

Het Amerikaanse softwarebedrijf Sybari en computergigant Hewlett-Packard Company (HP) hebben een distributie-overeenkomst afgesloten om bedrijven betere e-mailbeveiliging te bieden. In het kader van die overeenkomst zal HP Sybari's product Antigen, een geavanceerde software voor computervirusbestijding, inhoudbeheer en e-mailbescherming, in zijn productaanbod integreren. Beide bedrijven engageren zich om samen hun klanten beveiligde e-mailcommunicatie en samenwerkingsoplossingen (collaboration solutions) te bieden.

HP, dat sterk begaan is met veiligheid, heeft besloten in zee ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen